dilluns, 10 de desembre del 2012

Visito el Zoo de Barcelona

El dimecres de la Setmana d'Activitats Extraordinàries, havíem de realitzar una activitat cultural. Jo vaig escollir el Zoo de Barcelona i en vaig sortir molt contenta. Us n'explico la meva experiència:

L'Irene (companya de carrera) i jo, vam anar a passar un dia complet al Zoo de Barcelona.

Ho vaig trobar una bona idea ja que feia molts anys que no hi anava i em va semblar una bona ocasió, sobretot pel fet que sempre m’havia fixat que al zoo hi anaven moltes escoles a fer-hi visites guiades i si era així seria perquè proporcionava quelcom als nens i vaig decidir esbrinar-ho.


La sortida em va semblar molt interessant i divertida mirant-ho des del punt de vista dels nens (i de fet des del meu també), ja que s’hi poden aprendre moltíssimes coses: des de conèixer el nom dels diferents animals (es pot demanar als nens que dibuixin el seu animal favorit), fins a les diverses classificacions dels mateixos (carnívors, herbívors i omnívors), els diferents sons que reprodueixen (s’hi poden fer activitats com fer-los imitar el so de l’animal que estan visualitzant), treballar el medi ambient (cal conscienciar-los sobre la importància del reciclatge i del respecte cap a la naturalesa per tal que aquests animals puguin viure)...

Aquesta sortida els permet, a més d’obtenir un munt de coneixements, trencar amb la rutina de l’aula, establir vincles amb el professor i amb la resta de companys, esbargir-se, gaudir de la natura, veure altres mètodes d’aprenentatge (donat que no es treballa a l’aula), els permet desenvolupar la imaginació, entre moltes altres coses.

En definitiva, recomano molt la sortida al Zoo per als nens de totes les edats ja que les diverses activitats es poden adaptar a les edats corresponents i sempre aporten coses positives.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada